לקוחות ממליצים

ועד בניין בורלא 36 תל אביב

"ברצוני להודות על העובדה המקצועית שביצעתם בבניית המרפסות פלדה התלויות בבניין. על היחס האישי לוח זכו הדיירים. צוות העבודה שלכם היה מאד קשוב ומקצועי, הקפיד על שמירת סביבת עבודה נקייה ככל הניתן בפרויקט מורכב מסוג זה , ודאג לתת מענה לכל בעיה ולפתור אותה."

5/5

ועד בניין סטימצקי 9 תל אביב

אנו חברים הועד בחרנו להעסיק את חברת נירים בבניית המרפסות בבנייננו. זכינו לקבל מכם שירות מצוין תוך התייחסות לצרכי הדיירים. לא פחות חשוב מהכל היה לגלות חברה אמינה העומדת בכל תנאי ההסכם עד הפרט האחרון.

5/5

נציגות הדיירים, דודו דותן 12 עיר ימים, נתניה

מגדל המגורים שלנו , בעיר ימים נתניה הרחיב המרפסות על ידי חברת נירים. הפרויקט היה לא פשוט, לבצע 50 מרפסות כל אחת בת 12 מ"ר בבניה קלה , כשאחד התנאים העיקריים היה לבצע כל הבניה בגישה חיצונית ובבניה "יבשה " היות ומגדל המגורים מאוכלס, תוך הטרדה מינימלית של הדיירים. בנוסף לכך היה חשוב מאוד לבחור החומרים הטובים ביותר גם בהתחשב בקרבת המבנה לים )סיכוני קורוזיה(. כל הפרויקט בוצע במקצועיות רבה בלווי מהנדס קונסטרוקציה . החברה הייתה קשובה לכל הערותינו ודרישותינו ) לא פשוט להתנהל מול 50 בעלי דירות( ותמיד ברוח טובה, " רוח המפקד" שלך עידו. ועכשיו אפשר להתרווח במרפסת הנהדרת, הכפלנו את המרפסת שהייתה במקור ,ולהרים כוסית מול השקיעה בים.

5/5

בניין 14 רחוב מאיר יערי תל אביב

מרחיבים את איכות החיים – הבטחתם וקיימתם. כיף לשבת ולארח במרפסת מרווחת. הגענו אליכם בעקבות המלצה של שכנים מבניין לידנו ושמחנו לחוות חוויה דומה במקצועיות, בשירות ובאמינות.

5/5

משה סנה 12 פתח תקווה

"שמי אריאל שדמי, בעל דירה 37 הפרוייקט המרפסות ואני רוצה לציין לשבח את העבודה של כלל העובדים שנתנו לי יחס אישי, שירות מעולה וסבלנות לאורך כל הפרוייקט, תודה רבה ורק בשורות טובות"

"אני מפרוייקט משה סנה 12 – דירה 2, הרחבת המרפסות , חייבת לציין לשבח את העבודה המקצועית שנעשתה, יחס הצוות, האדיבות, השירות, והעזרה בכל בעיה. הפרוייקט נעשה ע''פ שביעות רצונינו. תודה רבה"

"בוקר טוב, עידו! רוצה לשבח את מרק ומוחמד צמד לעניין, אחרי כל הסגה המתישה שעברנו וכל הבלגן. פעלו בכזו מקצעיות, יעילות ואדיבות לתקן ולשפר את המרפסת וסוף, סוף סיימנו. אין לי ספק שאם מהתחלה היו שניהם עובדים אצלנו היתה לנו מרפסת מושלמת בפחות מחצי מהזמן שעבדו פה. בהחלט ראויים לשבח ! גלית דאלי, משה סנה 12"

"אני מפרוייקט משה סנה 12 – דירה 2 – הרחבת המרפסות, חייבת לציין לשבח את העבודה המקצועית שנעשתה, יחס הצוות, האדיבות, השירות והעזרה בכל בעיה. הפרוייקט נעשה ע''פ שביעות רצונינו. תודה רבה, ויקי וראובן ניסן"

5/5

דיירי הדירות המרחיבות, הכרמים 29 נס ציונה

“דיירי הבניין הכרמים 29 בנס ציונה שכרו את שירותי חברת נירים טכנולוגיה בניה מתקדמת לצורך הרחבת 15 מרפסות בבניין. ברצוננו להודות על העבודה שנעשתה ועל התוצאה הטובה, כמו כן ראוי לציין שהעבודה נעשתה תוך עמידה בלוחות זמנים. בהצלחה בהמשך דרככם.”

5/5

אלון אברמוביץ

“ברצוני להודות ולשבח את פועלכם בפרויקט הרחבת מרפסות בבניין ברחוב אליהו ברלין 1 תל אביב. השירות המסור, הזמינות, הסבלנות, הידע והמקצועיות כל אלה הביאו להצלחת הפרויקט, מה שהיה נראה בהתחלה כלא אפשרי…”

5/5

קרן סינדרובסקי

“ברצוני לציין את העבודה הטובה שביצעתם בפרויקט ברחוב דודו דותן 12 נתניה. צוות העבודה קשוב, מקצועי , מקפיד על סביבת עבודה נקייה ומאורגנת וביצע את העבודה ביעילות ובמקצועיות. ”

5/5
דילוג לתוכן