צמודי קרקע בבטון מתועש

צמודי קרקע בבטון מתועש

 

אם כבר רכשתם קרקע, תכננתם תכנית בניה על בית צמוד קרקע שהוא מושא חלומכם, זה הזמן להתעניין בדבר צמודי קרקע בבטון מתועש. אנשים שכבר מעוניינים לגור בביתם, יבנו בשיטת בניה זו וכן, בניה זו היא יציבה, בטוחה ועמידה בפני רעידות אדמה. הקדמה מאפשרת היום בענף הבניה, להעמיד בית צמוד קרקע מוכן תוך כמה חודשים ספורים בלבד. חברת נירים מרפסות , מציעה את הבנייה בתקנים המחמירים ביותר וגימור מושלם של בתים צמודי קרקע. לחברה מהנדס בכיר המלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. ישנן שיטות שונות של בניית בתי קרקע, כמו למשל באמצעות בניית מעטפת מבלוקים וקלקר ויציקת בטון לתוכם, כשאר קירות הפנים של הבית, עשויים מגבס.

 

היום הבניה הקלה ש צמודי קרקע בבטון מתועש הפכה למבוקשת יותר

 

אם בעבר, אזרחים רבים בארץ, היו חשדנים כלפי בניית צמודי קרקע בבטון מתועש היום השתנו פני הדברים ואזרחים רבים, החלו להבין את היתרונות בבניה מתקדמת זו. יש לציין, כי ההבדל המהותי בין בניה מסורתית לבניה מתועשת הוא בבניית השלד. הקונסטרוקציה של בית צמוד קרקע הנבנה בשיטה זו, עשויה מפלדה והחלקים מורכבים או במפעל או באתר הבניה עצמו. חברת נירים מרפסות פלדה, כבר ביצעה פרויקטים רבים בשיטת בניה זו והיא נחשבת מבין חלוצות שיטת בניה זו, כאשר מאחוריה 12 שנות ניסיון והמון חוות דעת טובות של לקוחותיה הרבים.

 

שיטת בנה ביתך בשיטת בניה מודרנית ויעילה הפכה לשם דבר

 

היום ישנם פרויקטים של בנה ביתך, כאשר מדובר כמובן על צמודי קרקע בבטון מתעש. בנייה זו היא מהירה וניתן לתכנן בית אפילו במודל מפואר הן מחוצה לו והן בפנים הבית. התאחדות הקבלנים למשל, מציגה כמה טכנולוגיות לבניה מהירה של בתים פרטיים, אשר עברו את האישור המחמיר של מכון התקנים.  חברת נירים מרפסות , מציעה ללקוחותיה, בניה מתקדמת ואיכותית והכי חשוב, נקייה ומהירה. לחברה שנות ניסיון רבות והמון לקוחות שבעי רצון. החברה מתמחה בבניה מתועשת, בניית מרפסות על מבנה קיים, בנייה בפרויקטים של תמ"א 38, בניית מבנים לחברות, מפעלים ולמגזר הפרטי.

דילוג לתוכן