תוספת מרפסות

תוספת מרפסות

תקנות התכנון והבניה, שונו בשנת 2008, מה שגרם לרווחה לאזרח בנוגע אל תוספת מרפסות. למשל, מרפסת אשר שטחה 14 מ"ר לא ניתן לבנות תוספת, אך, מרפסת אשר אינה מגיעה לשטח של 12 מ"ר ניתנות לבנייה של מרפסות חדשות. מרפסות מקנות לנו אוורור, תחושה של חופש ואוויר צח, מה שמטיב עמנו, במיוחד בתקופות הסגר. ישנם שחוששים, לגבי הבנייה, או ההרס שיכול להיגרם בעקבות בניית המרפסות כתוספת לבניין קיים. היום, כבר לא בונים תוספות של מרפסות בבניה רטובה, כי אם באמצעות קונסטרוקציות המיוצרות מפלדה. יש לציין, כי תוספת של מרפסת, תגרום לעלייה של 8%-10% לערך הדירה.חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת, מתמחה כבר משנת 2009 בבניית מרפסות למבנים קיימים, כשאר היא משתמשת בקונסטרוקציית פלדה איכותית ולפי תו תקן.

 

בנייה או סגירה של מרפסות מדורגות

למעשה, ניתן לבנות תוספת מרפסות או לבצע את סגירתן כהוספה של חדר נוסף, או לסגירה של מרפסות מדורגות, באמצעות קונסטרוקציות מפלדה. זוהי אלטרנטיבה נהדרת ובטיחותית לבניה קונבנציונאלית שלרוב נעשית באמצעות בטון מזוין. אין הבדלים משמעותיים בביצוע, אבל מבחינת זמן הבנייה, ההבדל הוא משמעותי, היות  וזמן הבנייה באמצעות קונסטרוקציות פלדה הוא מהיר יותר מאשר בבנייה המסורתית בבטון. תהליך תוספת של מרפסות, מתחיל בשלד שנבנה במפעל הפלדה ואז מועבר בכל קומה. אלמנטים אלה,חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת, מתמחה בתוספות של מרפסות במבנים רבים במרכז הארץ. לחברה שם ומוניטין של שנים והיא נחשבת לבולטת בתחום זה.

 

מי שגר בבניין קיים, כאשר הוא יכול לנצל את  זכויות הבניה, יוכל לעשות זאת באמצעות פנייה לחברת בניה העוסקת שנים בתחום זה, חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת, עוסקת שנים בבנייה והוספה של מרפסות, באמצעות קונסטרוקציה מפלדה שעברה בדיקות מחמירות ותו תקן ישראלי.

 

הרבה שנות פעילות בבניה מתועשת ותוספת מרפסות במבני מגורים

כאשר בוחרים חברת בנייה, אשר תבנה לכם מרפסות על מבנה קיים, יש לבחור בחברה המובילה שהיא בעלת וותר ומוניטין רב שנים וכן, המלצות ופרויקטים שכבר בוצעו באמצעותה. חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת. החברה הוקמה בשנת 2009 והיא אחת מהחברות הראשונות שחרטה על דגלה את המומחיות בתחום תוספת מרפסות. לחברה ניסיון של מעל 3,000 מרפסות שהיא בנתה למבנים קיימים והיום, היא מבצעת פרויקטים חדשים באזורים: תל אביב, גבעת שמואל, קריית אונו, נתניה ועוד.

דילוג לתוכן