תקשורת רציפה ואישית של החברה עם הדיירים

תקשורת רציפה ואישית של החברה עם הדיירים

 

היום עם ההתעוררות הרבה בפרויקטים של תמ"א 38, כל המודעות של הבניה המתועשת עלתה. אנשים הבינו כי כאשר הם בעלי דירות ישנות, הם יכולים לחזק את המבנה, לשפץ אותו ולהעלות את ערך הדירות שלהם באמצעות תכנית תמ"א 38, כאשר הם אינם משתתפים בהוצאות, כי אם הקבלן הוא שמרוויח מבנייה נוספת של שתים וחצי קומות נוספות. לפני שמתחילים את הפרויקט, תהיה תקשורת רציפה ואישית של החברה עם הדיירים, כך שכל שלב ידווח והדיירים יהיו מעורים תמיד ופעילים בכל שלבי הבניה עד למסירת הנכס המוגמר. חברת נירים מרפסות פלדה , רכשה את אמונם של דיירים רבים אשר בבניין מגוריהם, ביצעה פרויקטים מסוג זה. חברת נירים, גם לאחר מסירת הנכס במסגרת הפרויקטים, ממשיכה להיות בקשר עם הדיירים ולדרג את שביעות רצונם.

 

מדוע מומלץ לבחור חברת בניה מסוימת על פני אחרות?

 

הבחירה של חברת הבניה חשובה גם בגלל הניסיון שלה בבניה מתועשת, כאשר מדובר על פרויקטים בתחום זה והן, בשל תקשורת רציפה של החברה עם הדיירים, מה שמגדיל את האמון בחברת הבנייה. אין הרבה חברות בנייה אשר לאחר גמר הפרויקט, ממשיכים להיות בקשר רציף עם דייריהם, אך חברת נירים מרפסות פלדה , שומרת על קשר טוב ורציף עם הדיירים שומעת כל שאלה או מעניקה מענה לצרכיהם של הדיירים. לחברה 12 שנות ניסיון בבניה המתועשת וכבר ביצעה המון פרויקטים הקשורים לתחום ספציפי זה של בניה.

 

הקפדה מחמירה על תקני הבנייה

 

חברות בניה רבות, חייבו לעמוד בתקן המחמיר של הבניה. היום בגלל הגברת הדרישה לבנייה האקולוגית, ישנן חברות שהן וותיקות יותר וכאלה שפחות. זו הסיבה, כי יש לפנות לחברה מוכרת, אשר עוסקת שנים בבניה מתועשת. שימו לב, כי בחברה שאתם בוחרים, ישנה תקשורת רציפה ואישית עם הדיירים הן בזמן הפרויקט והן לאחריו. מה שיראה על חברת בניה רצינית ואכפתית. כזו היא חברת נירים מרפסות . לחברה ניסיון רב והיא רואה בלקוחותיה את הדבר החשוב ביותר לפני הכול. לחברה חוות דעת טובות והיא ממשיכה במסורת ש אכפתיות ויחס טוב ללקוחותיה.

דילוג לתוכן