ניסיון מעל 3,000 מרפסות

ניסיון מעל 3,000 מרפסות

באופן עקרוני, כל בעל דירה בישראל, יכול לבנות מרפסת בגודל של עד 12 מ"ר ללא קשר לשטחים שאושרו לבניה. ישנן רשויות שונות בכל מיני ערים בישראל, אשר מאפשרות בניית מרפסת בגודל של 14 מ"ר. במידה וישנם שטחים שלא נוצלו, יש לפנות לעירייה, כך שהיא תוכל לאפשר לכם בנייה של מרפסת על המבנה שלכם. יש לערוך ישיבת דיירים, על מנת להתחיל את התכנון לגבי בניית מרפסות. ראשית מומלץ למצוא חברה אשר היא בעלת ניסיון מעל 3,000 מרפסות. כך תוכלו להיות בטוחים, כי אכן יש לכם עסק עם חברה מיומנת ומקצועית. כזו היא חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת. החברה בנתה אלפי מרפסות כל בניינים קיימים במשך 12 שנות קיומה ונחשבת למומחית בתחומה. כמו כן, החברה עוסקת בבניה מתועשת, חיזוק מבנים קיימים במסגרת תכנית תמ"א ועוד.

 

אז הכנתם תכנית למרפסת – מה עושים בשלב הבא?

כאשר מהנדס הבניין משרטט תכנית, הוא יגיש אותה לוועדה לתכנון ובנייה בעירייה, כך שיקבל היתר בניה. קבלת היתר הבניה יכול לקחת כמה חודשים טובים ולפעמים יותר מכך. יש לוודא, כי החברה אשר בונה לכם מרפסות, עוסקת גם באישורים השונים, כך שכל נושא הבירוקרטיה ירד מעל כתפיכם וכן, לחברה ניסיון מעל 3,000 מרפסות. חברה אשר נחשבת למובילה בתחומה בתחום בניית מרפסות על בניין קיים, הינה חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת.  לחברה ניסיון עתיר של 12 שנים וכן, היא אף עוסק3ת בבניה מתועשת, חיזוק מבנים במסגרת חיזוק מבנים ישנים כגון תכנית תמ"א 38 ועוד.

 

שיטה בטוחה לבניית מרפסת על בניין קיים

ישנה שיטה חדישה ובטוחה של בניית מרפסות על מבנה קיים. הראשונה היא באמצעות יתדות פלדה אשר נעוצות בבטון הקיים אשר מעגן את המרפסת אל המבנה. קונסטרוקציית הפלדה, היא זו ורמת למרפסות להיות יציבות וכן קונסטרוקציה זו, בטיחותית מפני רעידות אדמה יש להשתמש במגוון חומרי בניה כאשר תוספת זו, תעמוד בעומס של עד 5 טון ואפילו למעלה מכך. יש להעסיק חברת בנייה שיש לה ניסיון מעל 3,000 מרפסות, כך שתהיו בטוחים, כי אתם נמצאים בידיים של חברה מקצועית ואיכותית, אשר עובדת לפי תקנים מחמירים, הן בבניה והן בבטיחות העובדים. חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת, היא חברת בניה המתמחה מזה 12 שנה בבניית מרפסות, בניה ירוקה, חיזוק מבנים ועוד. לחברה שם ומוניטין של שנים והמלצות של לקוחות שממליצים עליה בחום, תוך דיוק בעבודה ועמידה בזמנים.

דילוג לתוכן