בניה מתועשת

בניה מתועשת

 

אחת מהשיטות המתקדמות ביותר לבניה, הינה השיטה של בניה מתועשת. זוהי בניה מהירה וקלה מצד אחד, אך נחשבת לבטיחותית למתאימה לתו התקן של הבניה הישראלית. גם מבנים מסחריים וגם מבני מגורים, נבנים בשיטה זו. ניתן למצוא מגוון רב של סגנונות בבניה הקלה ומדובר למעשה על בניה נקייה, ללא הרס של הסביבה או החצר. בנייה זו, נעשית ללא פיגומים, אם מדובר במבנה של בית פרטי. מצד שני, בניה זו, משמשת גם כתוספות בנייה וחיזוק מבנים בהתאם אל תכנית תמ"א 38, כך שניתן אף להוסיף מרפסות לבניין מגורים קיים. לא כל חברת בניה מתמחה בשיטת הבניה המתועשת, אבל נירים מרפסות , נחשבת לאחת מהמובילות בתחום זה של בניה.

 

טכנולוגי ויעילות בבניה בטיחותית ומהירה

 

אלה הם היתרונות הרבים של בניה מתועשת.גם המגזר הציבורי, העסקי והפרטי, זקוק למבנים קלים שנבנים ביעילות , מהירות ובטיחות. ניתן לראות כי בניה זו, נושאת שמות נוספים כגון "בניה מודולארית. הכול תלוי בטכנולוגיה אשר בה משתמשי לבניה זו, אשר תורמת לאיכות הסביבה ולאיכות חיים גבוהה יותר, תוך שימוש פחות בהוצאות על אנרגיה בשל הבידוד האיכותי הקיים בבניה זו.. ניתן ליצור עיצוב מושלם בבית או מבנה אשר נבנה בשיטת הבניה המתועדת. גם פה יש להגיש תכניות ואישורים. חברת נירים מרפסות, עוסקת שנים בשיטת בניה זו וכבר ביצעה במשך 11 שנה פרויקטים בבניה זו.

 

חושבים על בית פרטי? בררו לגבי בניה מתועשת

 

יש שמעוניינים להגשים חלום ולגור בבית פרטי. לפעמים הבניה עשויה לארוך למעלה משנה ולכן, שית בניה מתועשת, הינה היעילה, הבטיחותית והמתקדמת ביותר. בניה זו, היא בניה נקייה ותוך חודשיים לכל היותר, ניתן בנות בית פרטי. יש לציין כי מותר לבנות עד ל-2 קומות ואסור לבנות מרתף, למי שמעוניין לבנות בשיטת הבניה המתועשת. אם אתם0 מעוניינים בחברה אמינה העוסקת בבניה מתועשת מומלץ כי תיפנו אל נירים מרפסות . לחברה ניסיון וידע רב בבניה המתועשת, חיזוק מבנים קיימים והוספת מרפסות בקונסטרוקציות פלדה.

 

חברת נירים מרפסות פלדה, חרטה על דקלה כבר 12 שנה, מקצועיות, איכות ושירות מעולה ללקוחותיה. תוכלו להיכנס לאתר ולראות את חוו הדעת של לקוחות שהחבר ביצעה עברם פרויקטים שונים. היום לחברה פרויקטים חדשים בתל אביב, גבעת שמואל, קריית אונו ונתניה.

דילוג לתוכן