עבודות פלדה

עבודות פלדה

הרבה מבנים בישראל, נבנים תחת שיטת הבניה המסורתית שנעשית באמצעות ברזל ובטון מזוין, בלוקים ועוד. למרות שבאירופה כבר נין לראות שימוש רב בבניה הירוקה או בבניה המתועשת בשמה השני. בניה זו, מתבצעת באמצעות עבודות פלדה, אשר מהוות את שלד הבניין או הוספה של חדר, מרפסות וחיזוק של מבנים ישנים. היתרון הרב הוא, שמירת איכות הסביבה ובנייה מהירה, תוך איכות חיים גבוהה יותר חברת נירים בנייה בטכנולוגיה מתקדמת, עוסקת שנים רבות בתחום הבניה הירוקה, תוספות מרפסות וחיזוק מבנים קיימים, באמצעות חומרי בניה מפלדה כגון קונסטרוקציות.

 

בניה ירוקה, מתבצעת גם באמצעות עבודות פלדה איכותיות ומפלדה חזקה  אשר עברה בדיקת איכות ותחת תו תקן ישראלי מאושר. מלבד זאת, אלמנט הבידוד חשוב בבנייה הירוקה ולכן, חברות רבות העוסקות בבניה ירוקה, משתמשות עם חומרי בידוד מחום וקור וכן חומרים לבידוד אקוסטי של רעשים חיצוניים. אחת החברות הידועות בתחום זה, הינה חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת,הקיימת שנים רבות ודואגת לייצור של קונסטרוקציות פלדה מושלמות, למטרות הבניה שבהן היא עוסקת.

 

עבודות פלדה הכרחיות בכל סוגי הבניה

יש לציין, כי עבודות פלדה, הינן חיוניות בתחמי בנייה רבים. בכ מבנה, יש לבנות קונסטרוקציה העשויה פלדה, אך בבניה המסורתית,  ניתן למצוא כי ישנם חומרי גלם נוספים כגון עץ ויציקות בטון, בלוקים ועוד. כל בניה , חייבת להיות מלווה ע"י מהנדס בניין, או בשמן האחר "קונסטרוקטור". חברות רבות, מזמינות במפעל את הקונסטרוקציה העשויה פלדה ומובילות אותה למקום שבו יש לבנות, לחזק מבנים קיימים או להוסיף מרפסות בבניינים קיימים.. חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת, חרטה על דגלה שנים, מקצועיות, אמינות ושימוש עם חומרי הבניה האיכותיים ביותר. לחברה ניסיון עשיר של מעל ל-11 שנה, כאשר היא עובדת עם צוות קבוע של מומחים בענף בנייה ספציפי זה.

 

בניה קלה באמצעות עבודות פלדה  – בטיחות ומהירות בנשימה אחת

יש לציין, כי בנייה קלה, אשר מתבצעת באמצעות עבודות פלדה,חוסכת זמן רב בבניה, מקנה בטיחות למבנה בפני רעידות אדמה, לאחר שחושבו גם  את העומסים  במבנה.. חברות בניה כגון חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת, דואגת לכל הבירוקרטיה, לתכנון הפרויקט ויישומו, תוך עמידה בזמנים. תמתינו מספר חודשים ותוכלו כבר לגור בבית חלומותיכם. הבניה מתבצעת באיכות המתקדמת ביותר שמתאימה לתנאים של היום ובתקנים המחמירים.

דילוג לתוכן