קונסטרוקציית פלדה – פתרון הבנייה היעיל של המאה ה-21

קונסטרוקציית פלדה – פתרון הבנייה היעיל של המאה ה-21

 

בימינו, הטכנולוגיה אינה פוסחת על שום ענף ובטח שלא על ענף הבניה. היום, הרבה מחברות הבנייה, משתמשות עם קונסטרוקציית פלדה. ראשית, ההרכבה של קונסטרוקציה זו היא מהירה, העלויות זולות יותר מאשר בנייה בבטון. אדריכלים רבים ומהנדסי בניין, מכירים ביתרונות ובבטיחות של קונסטרוקציות אשר עשויות מפלדה, היות וקונסטרוקציות אלה, מאפשרות בניה קפדנית יותר עם דיוק רב. בנוסף, ישנה מודעות גבוהה לגבי רעידות אדמה ולכן, קונסטרוקציה אשר מיוצרת מפלדה הוכחה כעמידה ביותר בפני רעידות אדמה. ארצות כגון: יפן, ניו זילנד והאזור של קליפורניה בארה"ב, אשר מועדים לרעידות אדמה, הבנייה מתבצעת באמצעות שלד מפלדה. נירים מרפסות פלדה,

 

קונסטרוקציות פלדה משמשות בבניה מתועשת

 

הבנייה הקלה, המתועשת והבניה הירוקה, מהוות מילים נרדפות לשיטת בנייה יעילה ונוחה. הרעיון המרכזי בבניה זו, הוא שימוש בשיטה שהיא ידידותית לסביבה, וכן הבניה עצמה, מתבצעת במהירות . יש לציין כי מבנים שנבנו עם קונסטרוקציית פלדה, הם יציבים יותר וכן, קיימים יתרונות רבים , בהשוואה לבנייה בבטון ואלו הם:

 

  • איטום ובידוד מפני חום וקור
  • חסינות מפני אש
  • עמידות טובה בכל תנאי מזג האוויר
  • ההרכבה היא מודולארית וקונסטרוקציות אשר מיוצרות מפלדה, ניתנות לפירוק והרכבה מחדש ולא כל פגיעה במבנה
  • קונסטרוקציות אלה, יעילות למסעדות או בתי קפה, כאשר מעוניינים לקרות משמש או כהגנה מפני  גשם
  • העבודה נעשית ללא לכלוך מיותר, היות ואין מדובר בבנייה רגילה הנעשית עם מלט, בטון וחומרי בנייה נוספים

 

אחת מחברות הבניה הבולטות בבנייה באמצעות קונסטרוקציית פלדה, הינה נירים מרפסות , אשר נחשבת לבין החברות הראשונות, אשר מתמחה בתוספת מרפסות במבנים קיימים, בניה ירוקה ופרויקטים לחיזוק מבנים קיימים במסגרת תמ"א 38.

 

כי מרפסת חדשה מפלדה זו כבר לא אגדה..

 

אחת החברות המובילות בתחום של בנייה בעזרת קונסטרוקציית פלדה היא חברת נירים מרפסות פלדה. החברה חרטה על דגלה מקצועיות, דיוק בעבודה, שמירה על כללי הבטיחות ועמידה בתקן הבניה הישראלי. החברה מתמחה בבניית מרפסות או הגדלתן של מרפסות קיימות, סגירת מרפסות לחדר נוסף ועוד. לחברה מהנדסי בניין מן השורה הראשונה, אשר מפקחים על כל מהלך בניית המרפסות.

 

חברת נירים מרפסות, עושה שימוש עם פלדה איכותית בלבד. תוכלו לראות עבודות שבוצעו באמצעות החברה, הכוללות פרויקטים של תמ"א וכן, חוות דעת של המון לקוחות מרוצים. אנו נמצאים בשיא של פרויקטים עתידיים בקריית אונו, תל אביב, רמת אביב,גבעתיים, נתניה ועוד ערים נוספות. נשמח לייעץ ולהיפגש עמכם

דילוג לתוכן