אדריכלות

אדריכלות – מקצוע המצריך מקצועיות ואחריות הן במגזר הציבורי והן בפרטי

 

רבים יודעים מהי תכנית אדריכלית כאשר תכנית זו, מתחילה עם שרטוט. זהו שרטוט מקצועי המיועד לרוב למהנדס והאדריכל. מקצוע אדריכלות, נלמד במוסדות ללימודים גבוהים, כאשר האדריכל לעתיד, לומד למעשה כיצד ניתן להפוך חזון למציאות. היום אדריכלים רבים נעזרים בהדמיה שהוא אמצעי ידוע ופשוט, על מנת להמחיש ללקוחות כיצד יראה המבנה שאותו הם מעוניינים לבנות או לערוך בו שינויים כלשהם. האדריכל צריך שיהיו לו יכולות גבוהות מעשיות, כך שיוכל לעמוד בתקציב המתוכנן מראש וכן בלו"ז שחישב לפי סוג העבודה. חברת נירים מרפסות, מעסיקה אדריכלים מן השורה הראשונה, כאשר התכניות מאושרות והבניה נעשית באמצעות קונסטרוקציות פלדה שעברו תו תקן ישראלי.

 

למעשה האדריכלות, מהווה תחום שאין בו הגדרה מוגבלת, היות ותחום זה, נושק לעוד תחומים כגון: הנדסת מבנים,עיצוב פנים פיתוח עירוני ועוד. יש לבחור נכון את האדריכל המתאים לדרישות השונות של כל אחד, כך שהתוצאה הסופית תהיה משביעת רצון.

 

אדריכלות – מקצוע המשלב דיוק ואמנות בענף הבניה

 

היום, ישנם אדריכלים, אשר מתמחים גם בתכנון החיצוני של המבנה וגם בעיצוב הפנים. יש לבחור באדריכל המתאים, לפי הצרכים שלכם. ישנם גורמים מהותיים, אשר משפיעים על היופי, הפרופורציה הנכונה ונראות המבנה. החוכמה היא לשלב את חוץ ופנים הבית ולהקנות תחושה של אסתטיות והרמוניה גם יחד. למעשה אדריכלות וארכיטקטורה הוא מקצוע שמשלב דיוק ואמנות בענף הבניה. האדריכל מתייחס הן לפרטים הגדולים והן לקטנים. החוכמה היא לבחור אדריכל, אשר הוא בעל יכולות מוכחות וגבוהות בחלקים הפרקטיים של תכנון המבנה או הבית. לאדריכל, חייב שיהיו קשרים עם כל מיני בעלי מקצוע אחרים מענף הבניה וכן, עם רשויות בערים השונות, על מנת לקבל את אישורי הבניה המתאימים. נירים מרפסות פלדה, עורכת את התכניות המתאימות ומתמחה בבניה קלה ותוספת מרפסות בבניינים קיימים.

 

אז איך בוחרים אדריכל?

 

על מנת לבחור נכון אדריכל, יש לבחור באיש מקצוע בעל תעודת אדריכלות, ויש לבקש לראות את תיק העבודות. אם אתם מעוניינים בתוספת בניה, או בחיזוק מבנה, יש למצוא את האדריכל המתמחה בתחום זה. הבחירה של האדריכל, חייבת להתבצע בכובד ראש ובהתאמה לצרכים. למשל אם מדובר בתוספות בנייה לבניין מגורים קיים, ישנן חברות  מובילות בתחום זה. אחת החברות המובילות היא חברת נירים מרפסות. החברה קיימת משנת 2009 ומתמחה בחיזוק מבנים (תמ"א 38), הוספת מרפסות או הגדלתן, תוספת חדר באמצעות קונסטרוקציות פלדה ובטון, כאשר הקונסטרוקציה מיוצרת במפעל ומגיעה מוכנה לשטח.

 

היתרונות הרבים  של נירים מרפסות ,הם:  זמן קצר בבניה, צוות מיומן וקבוע הנמצא בכל שלבי העבודה. כל התהליך ושלביו, מאושר ע"י מהנדס בניין של החברה. כל תהליכי הבנייה, מלווה בבדיקות אבטחה ואיכות.לחברה פרויקטים עתידיים בתל אביב, קריית אונו,גבעתיים ונתניה

דילוג לתוכן