העלאת ערך הדירה

העלאת ערך הדירה

 

רבים הם אלה, אשר מעוניינים להעלות את ערך הדירה אשר בבעלותם. ישנן דרכים שונות כאשר הבולטת בהן, הינה העלאת ערך הדירה באמצעות תכנית התחדשות עירונית. ראשית, יש לבדוק אם בניין המגורים שלכם, עונה לקריטריונים של התחדשות עירונית. השלב הבא, לכנס אסיפת וועד עם הדיירים ואז לפנות לעו"ד אשר יוכל גם להתעניין לגבי חברות יזמות, אשר מתעניינות בבנייני מגורים לתוספת של שתיים וחצי קומות ושיפור חזות הבניין, חיזוק היסודות וכן, תוספות של מרפסות, לפי אחוזי הבנייה. ישנן חברות אשר מתמחות בתוספת בניה , כאשר הבולטת בהן היא נירים מרפסות . החברה היא בעלת12 שנות ניסיון בתחום והיא עוסקת בבניה ירוקה, תוספות בניה ושיפור חזות בנייני מגורים באזור המרכז בפרט.

 

קריטריונים להעלאת ערך הדירות בבנייני מגורים

 

בכל נכס חייב היות ממד, וישנן דירות ישנות שעדיין לא נבנה בהן חדר חשוב זה ולכן, הדיירים נאלצים בעת מלחמה להגיע למקלטים הנמצאים בקרבת מגוריהם. בישראל, חוק הבניה מחייב בנית ממ"ד. כאשר מבצעים בבניין תכנית התחדשות עירונית, אחד התנאים הוא תוספת ממ"ד, מה שגם תורם עבור העלאת ערך הדירה. תוספת זו עולה ליזם כ-100,000 שקלים, מה שיעלה את ערך הדירה בעוד 150,000 ₪ .חברת נירים מרפסות, עוסקת בין היתר, גם בתוספת של ממ"ד לדירות אשר נמצאות כבר בתכנית תמ"א 38 או במילים אחרות בפרויקט של התחדשות עירונית.

 

האופציה הטובה ביותר עבורכם להעלאת ערך הדירה

 

למעשה, האופציה הטובה ביותר עבור בעלי הדירות למטרת העלאת ערך הדירה היא להתעניין בתכנית תמ"א 38. בתכנית זו, ישנה גם תכנית של תוספת מעלית בבניין, שיפוץ חזית בניין המגורים מלבד תוספות בנייה לפי אחוזי הבנייה של כל דירה שניתן לנצל עד תום. הרווח הוא של 50% בהשקעה זו שאינה עולה לדיירים כסף, בתמורה לשימוש באחוזי הבנייה לקבלן שייהנה ממכירת שתיים וחצי קומות שיתווספו לבניין לאחר הגשת תכנית לוועדה המקומית לתכנון ובנייה , אישורה והתחלת הפרויקט בפועל. חברת נירים מרפסות, עוסקת שנים רבות בתחום זה וכבר השתתפה במאות תכניות של התחדשות עירונית באזור מרכז הארץ, תוך שביעות רצון מלאה של לקוחותיה.

דילוג לתוכן