בדיקות איכות

בדיקות איכות

 

בנייה אינה עניין של מה בכך, יש לדאוג כי הבנייה תתבצע תחת פיקוח של מהנדס וכן הקונסטרוקציות אשר מהווים את יסודות המבנה, יעברו בדיקות איכות. בדיקה זו היא אחת מהחשובות ביותר ולכן יש לבצע בדיקות תקן, על מנת שיאושרו לבניה בטוחה. היום הבנייה המתועשת או בשמה השני בנייה ירוקה, הפכה לנפוצה בקרב ישראלים רבים. בנייה זו היא בטוחה יותר מפני רעידות אדמה וכן, הבנייה היא מהירה יותר. את המבנים הנבנים באמצעות שיטת הבניה המתועשת, מושתתים על יסודות חזקים מפלדה וחברת בנייה וותיקה ומקצועית, תרכוש קונסטרוקציות לבניה רק לאחר שעברו בדיקת תקן ואיכות. נירים מרפסות, אינה מתפשרת על פחות מבניה איכותית באמצעות קונסטרוקציות מפלדה המשמשים לבניה ועברו בדיקת איכות ותו תקן.

 

שימוש בקורות פלדה גם בהרחבת מבנה

בגלל שקורות הפלדה (קונסטרוקציה) משמשות גם למטרות תוספות בניה כגון מרפסות, תוספת חדר וכדומה, יש לוודא, כי קורות אלה עברו בדיקות איכות, כך שמי שמבצע תוספות בניה, יכול להיות שקט, כי התוספת יציבה וחזקה דיה. גם בבניה הפרטית, אנו רואים היום מבנים בבניה ירוקה, כאשר השלד שלהם עשוי מקורות פלדה חזקות שאושרו במכון התקנים הישראלי. בניה זו, יעילה גם במחסנים גדולים כגן מבני תעשיה וכן קורות אלה, משמשות גם לתמיכה של מבני בטון. נירים מרפסות , משתמשת עם קונסטרוקציות בניה האיכותיות ביותר והמתאימות במיוחד לכל פרויקט ובקפידה רבה.

 

קונסטרוקציות פלדה העומדות בדרישות התקן

יש לוודא, כי הקורות שמשמשות לקונסטרוקציה, מיוצרות מפלדה איכותית ועברו בדיקות איכות, כגון דרישות התקן, מיושמות באופן הנכון ויש עליהן אחריות מלאה מהמפעל אשר ייצר אותן. הבדיקה כוללת:

  •  מיפוי ותיעוד קונסטרוקציות
  • תיעוד עמודים
  • קורות אגדים
  • מרישים

 

ועוד סוגים שונים של בדיקות. כל הפרופילים נמדדים וכן שאר האלמנטים בקונסטרוקציה עצמה. בדיקות איכות, מתועדות בדו"ח אשר יכלול שרטוט אלמנטים מפלדה, מידות, עובי, תיעוד החיבור בין האלמנטים וצילומי תקריב. ישנם מבנים אשר אינם כוללים בטון. מבנים אלה, מיוצרים מקירות העשויים משני לוחות פלדה הרחוקים זה מזה ב-5 ס"מ. זוהי למעשה הבנייה המתועשת. גם מקצועיות בבניה, ניסיון עשיר ורב שנים וגם המוניטין של החברה, הם אלה אשר יכריעו בבחירה נכונה של חברה העוסקת בבנייה מתועשת על כל סוגיה. זו הסיבה כי רבים פונים אל נירים מרפסות פלדה.

 

חברת נירים מרפסות, מבצעת את בדיקות איכות המחמירות ביותר. הקונסטרוקציות עוברות את בדיקת מכון התקנים ומקבלות תקן שלISO 9001 . החברה נחשבת בין המובילות בתחום בניה מתועשת, תוספות מרפסות לבנייני מגורים, תוספות לתמ"א  38 א' ועוד. חברת נירים, פועלת הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי ומעסיקה מהנדסי בניין, אנשי מקצוע מן השורה הראשונה והקונסטרוקציות שבהן הייא משתמשת לבנייה זו, עברו בדיקות מחמירות.

דילוג לתוכן