פרויקטים עם רכבת ישראל

פרויקטים עם רכבת ישראל

אחת מיסודות התשתית של התחבורה לסלילה של מסלולים לתחנות הרכבת בישראל, היא תהליך של קדמה תוך מבט לטווח הארוך לעתיד. זהו אחד מתהליכי הבניה מן המורכבים יותר, היות ואין מדובר על בניה לגובה, כי אם פריסה של קווים ותשתיות פלדה למרחקים ארוכים מאוד. פרויקטים עם רכבת ישראל, מוצעים מדי תקופה לקבלנים ויזמים פרטיים, כאשר חברות בניה המתמחות בבנייה באמצעות פלדה, יכולות להגיש את עצמן כמועמדות לפרויקט. אחת החברות שהיא קבלנית רשומה ועוסקת מזה 12 שנה בתחום, היא חברת נירים מרפסות. לחברה שם  ומוניטין רב שנים והיא משתתפת בפרויקטים גם של משרד הביטחון.

 

רק חברה מקצועית יכולה להציע את עצמה לפרויקט  רכבת ישראל

רכבת ישראל, מציעה פרויקטים עם רכבת ישראל, כאשר היא מציינת בקפידה את הדרישות השונות. רק חברות בניה ספציפיות, יכולות להצטרף לפרויקטים השונים של רכבת ישראל. לא כל בניה מתאימה לפרויקטים אלה, כי אם בנייה בברזל ופלדה, כאשר לחברות הבניה ניסיון רב בהנחת תשתיות מתאימות, מבנים המתאימים לתחנות הרכבת ועוד. חברת נירים מרפסות , היא אחת מהחברות הבולטות אשר מציעה עצמה לפרויקטים שונים הקשורים לתאגידים ומכרזים ציבוריים בתחום הבניה.

 

עמידה בסטנדרטים גבוהים במיוחד בפרויקטים של רכבת ישראל

עמידה בסטנדרטים גבוהים, מהווים את ה-א'-ב' של רכבת ישראל, לפני שהיא מוציאה מכרז לבנייה של תחנות ותשתיות לרכבת. חברות בניה איכותיות אשר משתמשות בטכנולוגיה מתקדמת, משלבות את העתיד המתפתח בצעדים גדולים מאוד בכל הפרויקטים שבהם הן משתתפות. זו הסיבה כי פרויקטים עם רכבת ישראל, נחתמים עם חברות בניה המתאימות לפרויקטים מעין אל כמו חברת נירים מרפסות  אשר חרטה על דיגלה מזה 12 שנה, מצוינות, חדשנות ובטיחות גבוהה בעבודה, תחת עמידה בתווי תקן ישראליים וצוות מקצועי הכולל מהנדסי בניין, ארכיטקטים ואנשי מקצוע בבניה מהשורה הראשונה.

 

כיום, לחברה פרויקטים רבים נוספים באזור המרכז באזורים: תל אביב, גבעת שמואל, קריית אונו, נתניה וגבעתיים. החברה עומדת בזמנים שנקבעו בפרויקט, דואגת לרישוי הפרויקט בוועדה לתכנון ובניה ובעירייה שבה נמצא המבנה ומוציאה תחת ידיה פרויקט מושלם תחת תקן הבניה המקובל בישראל וגימור ברמה גבוהה.

דילוג לתוכן