עבודות פלדה מיוחדות בתחום הבניה

עבודות פלדה מיוחדות בתחום הבניה

רבים מכירים היום בחשיבותה של הבניה הירוקה. מבנים אלה, עמידים בפני רעידות אדמה, מבודדים היטב מקור וחום, מה שגורם לחיסכון רב בהוצאות על אנרגיה, הבידוד האקוסטי ומהירות בבניה. יתרונות אלה, מקנים נחת ואיכות חיים גבוהה יותר. על מנת לבנות בשיטת הבניה הירוקה או בשמה השני בניה מתועשת, יש להשתמש עם קונסטרוקציות, אשר מיוצרות באמצעות עבודות פלדה מיוחדות המשמשות ליסודות או תוספות למבנה קיים. קונסטרוקציית ברזל משמשת במבנים רבים כיסודות בנייה יציבים. עבודות שונות אשר עשויות מפלדה, משמשות הרבה בבנייה הקלה או המתועשת. נירים מרפסות מתמחה בתחום הבניה הקלה וחיזוק מבנים לפי תמ"א 38, כאשר היא משתמשת בעבודות פלדה למטרות בניה ספציפיות אלה..

 

עקרונות הבניה הקלה ושימשו עם קונסטרוקציות פלדה

 

לצד הבנייה המסורתי בישראל, נתפתח גם ענף הבניה הירוקה כשאר העיקרון של בנייה זו, הוא באמצעות שלד פלדה. זה כבר כמה עשורים שבנייה זו רק נעשית מפותחת יותר כאשר המרכיב המובהק בה הוא שימשו עם עבודות פלדה מיוחדות .כל קונסטרוקציה הנבנית במפעלים מיוחדים, עוברת בדיקות איכות, בדיקות מעבדה, בדיקת עומסים ועוד. היתרון הנוסף בבניה הירוקה הוא הניקיון בבניה, מהירות הבנייה כאשר החיסכון בה מתבטא בין 30%-50%. גם מבחינת העלויות של בניה זו, אין צורך בצוותי בנייה רבים, מה שחוסך בעלות כוח האדם.

 

עבודות בניה מיוחדות גם בפרויקטים של תמ"א 38

 

אחת הדוגמות הקלאסיות של שימוש באמצעות עבודות פלדה מיוחדות הוא בפרויקטים של תמ"א 38. הוספת מרפסות ועוד שתי קומות וחצי למבנה, מתאפשרת באמצעות הבנייה הקלה, אשר אינה  מכבידה הרבה על העומסים במבנה עצמו. דיירים אשר המבנה שלהם מועמד לפרויקט תמ"א 38, אינם צריכים להתפנות מדירותיהם, היות ובניה זו, אינה גורמת לכלוך או מצריכה את פינוי הדיירים. נירים מרפסות , עוסקת בבניה עם קונסטרוקציות פלדה איכותיות, המתואמות לכל פרויקט.

 

בניה איכותית מתחילה עם מקצועיות ועבודות פלדה איכותיות במבנה

 

בניה הוא אינו תחום של מה בכך, על מנת לבצע תוספות בניה, פרויקט מסוג תמ"א 38, יש לפנות לחברות המתמחות כבר שנים רבות בתחום וכאלה שיש להן שם ומוניטין וכן, פרויקטים מוצלחים שהתבצעו. נירים מרפסות, הינה אחת מהחברות המוכרות בתחום הבניה המתועשת (הירוקה), שיקום מבנים ויישום פרויקטים תמ"א 38. החברה הוקמה בשנת 2009 וביצעה עד היום פרויקטים רבים ומורכבים בענף הבניה. התהליך קצר ונקי, התוצאה איכותית וכן האחריות אשר ניתנת היא לאורך שנים. חברת נירים, מטפלת בכל תהליך הבנייה או השיקום, כאשר היא מוציאה את  אישורי הבניה הנחוצים לכל פרויקט.

 

נירים מרפסות פלדה, משתמשת בבניה בפלדה איכותית אשר עברה את כל הבדיקות המחמירות והיא הפכה לחברה המובילה בתחום תוספות של מרפסות פלדה לבנייני מגורים קיימים.  היום קיימים פרויקטים נוספים שהחברה מבצעת בתל אביב בר"ח לוי אשכול,  ברחוב יאשה חפץ, בנתניה בר"ח עוזי חיטמן, גבעתיים בר"ח טבנקין, בקריית אונו בר"ח  הכפר, בגבעת שמואל בר"ח מנחם בגין ורמת אביב בר"ח רקנאטי.

 

דילוג לתוכן