הרחבת מרפסות

הרחבת מרפסות

הרבה ישראלים בעלי דירות ישנות יותר, מעוניינים לבצע הרחבת מרפסות. היות והמרפסת מהווה את אחד החללים החשובים בכל דירה אם לא החשוב ביותר.מרפסת מאפשרת לדיירים לנשום אוויר והיא מהווה את התחליף לחצר בבתים הפרטיים. ככל שהמרפסת תהיה גדולה יותר, כך ניתן יהיה ליהנות ממנה יותר, לשתול צמחים ולייפות אותה. על מנת להרחיב מרפסת קיימת, יש לקבל את הסכמתם של השכנים. מצד שני, לא כל התנגדות של שכן, תתקבל בוועדת התכנון והבניה, אשר היא זו שאמונה לתת את האישור לכך. אם יש ברשותכם מרפסת תלויה, ניתן יהיה להרחיב אותה, ללא אישור השכנים. נירים מרפסות, מתמחה משנת 2009 בתוספות של מרפסות על בניינים קיימים.

 

שימוש בזכויות הבנייה לבניית מרפסות חדשות – אופציה נוספת ויעילה

 

ישנם שטחי בנייה בנייני מגורים, אשר לא נוצלו במלואם והכוונה היא לזכויות הבניה.לפי חוק הבניה בישראל, הרחבתה של מרפסת קיימת, מותרת עד לגודל של 12 מ"ר, מבלי הקשר לשטחים שעדיין לא נוצלו. אם הדיירים עדיין לא בנו מרפסות ניתן יהיה להשתמש בזכויות הבנייה שנותרו להם  ולהרחיב מרפסת עד לגודל של 14 מ"ר. במידה וקיימים בדירתכם שטחי בניה שעדיין לא נוצלו במלואם אפשר יהיה להרחיב את המרפסת עד ל-20 מ"ר. לפני שמתכננים או מתארגנים לגבי הרחבת מרפסות, יש לברר לגבי האישורים מהוועדה המקומית. השלב הבא הוא תכנית ארכיטקטונית. יש לדעת, כי אישורים אלה, עשויים להיות עם תנאים מסוימים. החדשות הטובות הן, שהרשויות ברובן לא מתנגדות לתוספת המרפסות, היות וצעד זה, משפיע טוב על איכות החיים ואינו משפיע על התשתיות העירוניות כלל. נירים מרפסות פלדה , תגיש את התכניות לרשויות המתאימות, לאחר חישוב אחוזי הבנייה והזכויות, כך שהתכנית לפי החישוב הנכון, תוגש לוועדה לתכנון ובניה ולעירייה או המועצה המקומית ולאחר האישור, תוך זמן קצר, תהיינה מרפסות לדיירים שיעלו יותר את ערך הנכס ויעלו את איכות החיים.

 

חברת הבנייה אשר מתמחה בהרחבה ותוספת של מרפסות

 

על מנת להצליח בתכנית של הרחבת מרפסות, יש לפנות לחברת בנייה אשר מתמחה בביצוע תכנית זו, כולל השגת אישורי הבנייה או ההיתרים.  אחת מהחברות הבולטות בתחום זה, הינה  חברת נירים מרפסות . לחברה ניסיון רב שנים בתחום והיא כוללת מהנדסי בניין מהשורה הראשונה, אנשי מקצוע מיומנים שנבחרו בקפידה וכן, שימוש בקונסטרוקציות פלדה איכותיות שעברו בדיקות מחמירות והן עומדות בתקן הישראלי.

 

נירים מרפסות פלדה, הוקמה בשנת 2009 והיא כבר ביצעה אלפי פרויקטים של הרחבה ובניית מרפסות שרק גרמו לעליית ערך הנכס של כל מי שביצע תוספת זו. חברת נירים מבצעת בימים אלה, פרויקטים נוספים, בתל אביב, גבעת שמואל, קריית אונו ונתניה.

דילוג לתוכן