עבודה עם הקהילה – דירות לניצולי שואה

עבודה עם הקהילה – דירות לניצולי שואה

 

בישראל, ישנם 189.000 ניצולי שואה, שני שליש הן נשים ו-45,000 מתוכם חיים מתחת לקו העוני. בכל שנה הולכים לעולמם כ-1,200 ניצולי שואה. חלק מניצולי השואה מקבלים סיוע מגרמניה. ישנן חברות רבות, אשר מציעות את עצמן למטרת עבודה עם הקהילה- דירות לניצולי שואה, היות וישנם ניצולי שואה שחיים בתת תנאים, עם עובש, הזנחה, קירות שהטיח מתקלף מהם וכן, תנאים שקשה לעכל. חברת נירים מרפסות פלדה, החליטה כי היא נרתמת לסיוע לניצולי השואה והתנגבה לסייע לקהילת ניצולי השואה לשיפור הדיור שלהם.

 

שיפור איכות החיים ובטיחותם של ניצולי השואה

 

ניצולי השואה בישראל, לא צריכים להגיע למצב, אשר בו יחיו בתת תנאים, בטיחותם ובריאותם תהיה בסיכון עקב תנאי מגורים קשים. אנשים טובים רבים שיכלו לתרום, החלו עם עבודה עם הקהילה – דירות לניצולי שואה, כאשר הם תורמים בבניה, שיפוץ והבאת הנכס למצב של מגורים נאותים ונוחים, נגישות ושיפור איכות חייהם של ניצולי השואה. חברת נירים מרפסות פלדה, תורמת רבות והציעה עצמה לעמותות העוסקות בשיפור חייהם של ניצולי השואה, כאשר היא משפצת ומתקנת את מגוריהם של ניצולי השואה.

 

כל ניצול שואה זכותו המלאה לחיות ברווחה ותנאי מגורים נאותים

 

כל ניצול שואה, לאחר כל התלאות שעבר באירופה בזמם מלה"ע השנייה, זכאי לחיים מסודרים ורמת חיים נאותה, בעת זקנתו. זו הסיבה כי קהילות  שונות ועמותות מתנדבים עוסקים בתחום של עבודה עם הקהילה – דירות לניצולי שואה, כאשר הם מסתייעים עם חברות המוכנות לסייע לקהילה יקרה זו. חברת נירים מרפסות פלדה , מסייעת רבות לקהילה זו, תוך שהיא משפצת, מחליפה את כל נקודות החשמל הישנות ותשתיות מים, צובעת את הנכסים לאחר תיקוני טיח ועוד.   חברת נירים, מכירה בעובדה כי כל ניצול שואה מגיע לו לחיות את שארית חייו בכבוד וברווחה הראויים לו ותורמת מעצמה לקהילה זו ככל שניתן.

 

חברת נירים בניה בטכנולוגיה מתקדמת, עוסקת בבניה ירוקה, תוספת מרפסות, תכנית תמ"א 38 ועוד. לחברה פרויקטים  עתידיים נוספים במרכז הארץ  באזורים: תל אביב, קריית אונו, גבעתיים, גבעת שמואל, נתניה ועוד.

דילוג לתוכן