השקעה בדיירים – מתנות אישיות לחג

השקעה בדיירים – מתנות אישיות לחג

 

ישנם בעלי עסקים שנותנים "מעשר" על מנת לסייע לעניי עירם, היות ועניי עירם קודמים. זוהי מחווה נפלאה שניתן לעשות להרבה דיירים עניים, כגון כאלה שנפגעו מהמשבר הכלכלי שתקף את ישראל בשנה האחרונה. הסטטיסטיקה ממש מפחידה, כאשר אנו מגלים כי בעקבות משבר הקורונה, כאשר אנשים איבדו את עסקיהם, מקור פרנסתם, מצאו עצמם מתחת לקו העוני. מדובר על 2 מיליון אזרחים ישראלים. חברות ובעלי עסקים החליטו לפעול ולבצע השקעה בדיירים – מתנות אישיות לחג. אחת מהחברות הבולטות המאמינה בסיוע לאנשים קשי יום עקב המצב הנתון, היא חברת נירים מרפסות , כאשר בכל חג גדול ליהודים כמו ראש השנה ופסח, נרתמת למבצע של השקעה בדיירים ומשמחת אותם בימים חשובים אלה.

 

השקעה  ואכפתיות מאוכלוסיית גיל הזהב

 

בעלי עסקים בחלקם, שמים לב יותר לאנשי גיל הזהב, שרבים מהם חיים בגפם ואין להם בני משפחה אשר דואגים להם או מבקרים אותם. ישנם כאלה שחיים בדירות מוזנחות ובתנאים מחפירים ולא אנושיים. חברות שונות עדיפות להירתם ולבצע השקעה בדיירים – מתנות אישיות לחג. חשבו לרגע, כאשר אדם קשיש אין לו עם מי לעבור את החג, פתאום דופקים על דלתו ומתנת חג מרהיבה מגיעה אל ביתו. החיוך והעיניים שמבריקות מאושר והתרגשות, שוות כל מחווה כזאת. מי ששם לב לגיל הזהב יודע היכן לתרום, היא חברת נירים מרפסות. לחברה מיזמים בבניה ירוקה, תמ"א 38 והיא אף מסייעת לקשישים בשיפוץ ביתם.

 

החיוך שלהם הוא המתנה הגדולה ביותר לחג

 

כך סבורות חברות אשר בוחרות לתרום מכספם למטרת השקעה בדיירים – מתנות אישיות לחג, כשאר הן מקבלות דיווחים, כמה הם שימחו דיירים בודדים, או כאלה הנמצאים מתחת לקו העוני. מתנה כזאת עם דברי מתיקה ויין, יכולה לשפר להם את מצב הרוח ולחשוב שעדיין יש אנושות טובה, כאלה שאכפת להם ומוכנים לסייע. חברות שונות שכבר שנים נרתמות לסייע לדיירים במצוקה, חשות סיפוק רב במעשים הטובים שהם מבצעים בכל חג. חברת נירים מרפסות פלדה,  כבר שנים מסייעת לדיירים שאת שמן היא מקבל מאגודות שונות ושולחת בכל חגי ישראל הגדולים מתנות משמחות לחגים לעידוד  הדיירים.

דילוג לתוכן