נהלי בטיחות

נהלי בטיחות

 

חוק ארגון הפיקוח של העבודה, תיקון מס' 11, שנת 2018, אושרה בכנסת ישראל הצעת חוק, אשר ימונה עוזר בטיחות באתר הבניה. תוקפו של חוק זה החל ממאי  2019 וניתן להאריך את תוקפו למשך שנתיים.בטיחותם של עובדי בניין, היא במקום הראשון. ההכשרה של עובדי בניין חשובה מאין כמוה. יש לשים לב לכל נהלי בטיחות. ראשית יש לבנות תכנית של הערכת סיכונים שתהיה מדויקת. כל עובד בניין, חייב לעבור קורס בטיחות, היות ובמקרים רבים מדובר בעבודה בגובה ולכן, ישנם עובדי בניין, אשר קיבלו רישיון בתחום זה, כאשר עברו קורס זה. בכל אתר בניה או בפרויקטים שונים של בניה, ישנם מפקחים על העבודה שהם אלה שחייבים לוודא כי העובדים בטוחים, כאשר הם חובשים קסדה, מחוברים לרתמה וכדומה. חברת נירים מרפסות , עובדת על פי כללי הבטיחות וכן מפקחת על עובדיה בכל פרויקט נתון.

 

החשיבות של נהלי העבודה מהווה ערך עליון

 

קבלן ומהנדס בניין, נוטלים אחריות רבה  על עצמם, כאשר הם מחזיקים בעובדי בניין. ההקפדה על נהלי בטיחות, היא חשובה מאין כמוה. החוק בעצם מעגן את תחומי האחריות של ממוני הבטיחות בבניה ומגדיר את כללי הבטיחות. המטרה של  קיום הבטיחות בנהלי העבודה בבניין, הוא מניעת תאונות עבודה. יש לדעת, כי פרויק4ט בניה, מהווה עסק מורכב ומצריך כאמור אחריות גדולה אשר מוטלת על כתפיו של מנהל העבודה באתר הבניה. חברת נירים מרפסות  מנהלת פרויקטים, כאשר היא עומדת בתקני הבטיחות בעבודה ולחברה בכל פרויקט מנהל עבודה האחראי על בטיחות העובדים.

 

דרכי הפעולה של מנהל עבודה לשמירה על בטיחות העובדים

 

ישנם דרכי פעולה שהם העיקריים ביותר למנהל העבודה בפרויקט בניה. כחלק של נהלי בטיחות  ועל מנהל העבודה להסתובב באתר הבניה ולחפש באופן פעיל את מפגעי הבטיחות שעשויים להיות באתר הבניה. יש להכין תכנית הדרכה לעובדים אשר תסדיר את בטיחותם בעבודה. תכנית זו, חייבת להיות מיושמת באופן נכון. חברת נירים מרפסות , כבר קיימת 12 שנה והיא הקימה פרויקטים רבים בתחום של בניית מרפסות על בניין קיים, בניה ירוקה, חיזוק מבנים במסגרת תמ"א 38 ועוד. היום לחברה פרויקטים נוספים, כאשר שניים מהם בתל אביב, גבעתיים, גבעת שמואל, קריית אונו, נתניה ועוד. לחברה חוות דעת טובה מלקוחותיה אשר ממליצים עליה בחום.

דילוג לתוכן