עבודה מהירה ונקייה ביחס לעבודה בבטון

עבודה מהירה ונקייה ביחס לעבודה בבטון

בנייה, נעשית היום בקצב מהיר מאוד. ישנם מבנים שנראה כי ההתקדמות של הבניה מהירה בהרבה מאשר הייתה בעבר. הסיבה כי מבנים אלה, נבנו בשיטת הבניה המתועשת. מלבד היתרונות הרבים בבניה המתועשת, היתרון הבולט הוא עבודה מהירה ונקייה ביחס לעבודה בבטון. בנייה זו, מתבססת על תכנון מחושב מראש, אשר באמצעותו מפחיתים את העומס באתר הבניה, ע"י חלקים ורכיבים מוכנים מראש או ייצור מהיר של הרכיבים עצמם, תוך כדי הבנייה עצמה.  כאשר מדובר על בניה מתועשת, קיימים חלקים שונים אשר מיוצרים כמו סרט נע בתוך אתר הבניה ושילוב חלקים אלה במידי. למשל פועלי הבניין, יוצרים רכיבים שונים במקום ליצוק אותם אחד,אחד. ישנן חברו שמתמחות בבניה המתועשת מזה שנים כמו חברת נירים מרפסות לחברה 12 שנות וותק והיא השתתפה בפרויקטים רבים, הן מהמגזר הציבורי, העסקי והמגזר הפרטי.

   העידן החדש של בניה חכמה ואקולוגית

העידן של היום השתנה, גם בקונספט של הבנייה.  והבניה הפכה לבטיחותי יותר, מתאימה נגד רעידות אדמה וכן, מדובר על עבודה נקייה ביחס לעבודה בבטון, מה שמקנה יתרונות רבים ובחירה בסוג בניה זה. ישנם כאלה שאינם מבחינים בין בניה מתועשת לבניה מודולארית או טרומית. למעשה, בניה טרומית, בניה מתועשת או מודולארית, שייכות כולן לעידן החדש של הבניה שאנו עדים להם, במיוחד בעשור האחרון. מדובר על בניה שהיא אינה מצריכה כלי עבודה כבדים ,כוח עבודה רב והמון לכלוך. שיטה זו הפכה לפופולארית ואנשים רבים מודעים ליתרונותיה של הבניה המתועשת. חברת נירים מרפסות , הינה אחת החברות הבולטות בתחום הבניה הקלה והיא מנהלת פרויקטים רבים כגון: תוספת של מרפסות לבניין קיים, תמ"א 38 ובניית מבנים לתעשיות השונות בשיטת הבניה המתועשת.

בניה במינימום זמן ומקסימום בטיחות

זו החוכמה בבניה המתועשת, כאשר היא יציבה ומהירה יותר וכן זוהי עבודה מהירה ונקייה ביחס לעבודה בבטון.בניה זו, רק מתפתחת והפכה לבניה החדשנית ביותר. חברת נירים מרפסות פלדה  הייתה מבין החברות הראשונות אשר חרטה על דגלה את שיטת הבניה המתועשת. לחברה ניסיון רב של 12 שנים והיא משתתפת בפרויקטים רבים של תמ"א 38, תוספות מרפסות חדשות למבנה קיים, בנייה במגזר הציבורי, העסקי והפרטי ועוד.

דילוג לתוכן