הקפדה על כללי הבטיחות

הקפדה על כללי הבטיחות

 

באתרי בניה רבים, הדבר החשוב ביותר שכל מנהל עבודה מודע לו, הוא הקפדה על כללי הבטיחות. יש לתכנן בקפידה את שלבי הבניה ולאפשר לכל אנשי המקצוע אשר מעורבים בבניה להקפיד על כללי הבטיחות בעבודה. יש למנוע מעוברי אורח לעבור באזור הבניה, כך שניתן יהיה למנוע פגיעות מיותרות. כל עבד בניין או בעלי מקצוע שונים בתחום הבנייה עברים הכשרה לבטיחות בעבודה . קבלנים בים, משתמשים בחברות חיצוניות אשר מפקחות על תקינות הפרויקט במיוחד בכל הקשור לכללי הבטיחות בעבודות הבניה. חברת נירים מרפסות, שמה דגש רב על כללי הבטיחות בכ פרויקט שהיא מעורבת בו.

 

ניהול תכנית בטיחות בעבודה באתרי הבנייה

 

כל מי שממונה על הקפדה על כללי הבטיחות בעבודה, יודע כי נושא זה, מהווה חשיבות ראשונה בניהול של כל פרויקט בניה.  יש להציג את דרישות החוק לעובדי הבניין וכל הגורמים הנמצאים באתר הבניה, לנסח ולכתוב על נהלי הבטיחות לפני תחילת כל פרויקט ולדאוג לכלים נכונים של הקפדה על בטיחות העובדים כגון קסדות, רתמות כפפות, נעלי עבדוה מאימות ועוד. כאשר מדובר על עבודה בגובה, כגון טיפוס על פיגומים, יש לוודא כי מי שעובד בגובה, יהיה לו רישיון לעבודה בגובה הניתן ממשרד התמ"ת. חברת נירים מרפסות, דואגת מראש, לפני כל פרויקט שהיא ממונה עליו, לכללי הבטיחות של עובדיה.

 

הדרכת עובדי הבניין בדבר תקני הבטיחות

 

ההדרכה של עובדי הבנייה בפרויקטים חדשים, מחייבת את המפקחים על הבנייה להדריך את העובדים. הקפדה על כללי הבטיחות באתר הבנייה היא חובה ומנהל הפרויקט יחד עם היזם, צריכים לצייד את העובדים בכל הכלים אשר יגנו על העובדים, היות ומדובר באחריות כבדה כגון חיי אדם. על מפקח העבודה לוודא, כי העובדים הבינו ומודעים לכללי הבטיחות בעבודה וכן, חובתו לדאוג בכל מהלך הפרויקט שיכול לערוך זמן רב, לפקח על עבודתם הקינה. חברת נירים מרפסות, דואגת לשמירה על ביטחון העובדים באופן המקסימאלי, כאשר היא מוודאת כ כל עובד, מחזיק ברישיון המתאים לסוג עבודתו וכן, דואגת להכשרות המקצועיות השונות של עובדיה. החברה קיימת מזה 12 שנה והיא ניהלה מאות של פרויקטים בתחום הבניה הירוקה, תמ"א 38, תוספת מרפסות ועוד. ליברה פרויקטי חדשים בתל אביב, גבעת שמואל, קריית אונו ונתניה.

דילוג לתוכן