התקשרות עם העירייה

התקשרות עם העירייה

 

הוצאות על היתר לתוספות בניה, מחייבת תכנית של אדריכל ואת אישורו של מהנדס בניין. יש לציין, כי פניה בנפרד לכל גורם, יכולה רק לסרבל את ההליך. אם החלטתם להוסיף מרפסת שתעלה את ערך הנכס שלכם ואף תהווה חדר נוסף שתוכלו לסגור כתוספת לחלל בדירה, תנו ליזם של הפרויקט, לבצע התקשרות עם העירייה. לפעמים בעלי נכסים קיימים, אשר יודעים כי יש להם תוספת בניה, בגלל אחוזים שעדיין לא ניצלו בבניה, יוכלו לבקש מחברה מקצ7עית כמו נירים מרפסות , לבנות עבורם את התוספת, כאשר החברה תגיש תכניות מתאימות.

 

שיפור פני העיר באמצעות תוספת בניה ושיפוץ חזות הבניין

 

היום, אנו שומעים על תכנית שיפור פני העיר, באמצעות תכניות תמ"א 38. מדובר על תוספת של בניה עד 2 קומות, הרחבת המרפסות, שיפוץ הבניין וכן את חזותו. על מנת להתחיל בתכנית זו, מהנדס הבניין שהוא מנהל הפרויקט, יבצע נירים מרפסות פלדה על מנת לקבל את האישור המיוחל. למעשה הקבלן שלוקח על עצמו את הפרויקט, הוא זה שירוויח ממכירת שתי הקומות אשר בנה. ישנן חברות העוסקות בתחום זה, כאשר הבולטת בהן, היא נירים מרפסות פלדה . לחברה ניסיון של 12 שנה והיא כבר בנתה המון פרויקטים מסוג זה, במיוחד במרכז הארץ.

 

כל אדם שהוא בעל דירה יהיה מעוניין להעלות את ערך הנכס

 

מי אינו מעוניין להעלות את ערך הנכס שלו? התשובה היא שכולם. זו הסיבה שיש לפנות לחברה העוסקת בפרויקטים אלה שהיא גם יודעת כיצד היא מבצעת התקשרות עם העירייה למטרת ההיתרים שיש לקבל. אם נחשוב בהיגיון, עיריות, מעוניינות לפתח את העיר וזו הסיבה כי לא תהיה בעיה לקבלת האישורים, כאשר מדובר על תוספת בניה כמו מרפסות ושיפוץ חזית הבניין חברת נירים מרפסות, עוסקת בביצוע פרויקטים מסוג זה, כאשר היא צברה ניסיון רב של 12 שנה וכן, הפרויקטים שלה נראים היום באזורי המרכז כמו? תל אביב, קריית אונו, גבעת שמואל, גבעתיים ונתניה. לחברה חוות דעת חיוביות והיא מומלצת באמצעות לקוחותיה.

דילוג לתוכן