אבטחת איכות

אבטחת איכות

אחד מהנושאים החשובים ביותר של כל פרויקט הנדסי הוא אבטחת איכות. נושא זה מרכז את האמצעים הדרושים צרכי ניהול איכות בבניה. מי שמיישם את הפרויקט הוא מפקח הבניה אשר מלווה את עבודות הבניה ע"י צוות בקרים אשר מורכב ממהנדסי בניין. שירות זה, נעשה ע"י יזמים אם בנושא תמ"א וכן יזמות להתחדשות עירונית. למעשה יש לייעל את העבודות ובדיקת עמידותו של המבנה. ישנם מהנדסים, אשר נעזרים בתוכנות מחשב מתקדמות, כך שהדיוק יתאפשר בכל מהלך הפרויקט. נירים מרפסות דואגת לאבטחת האיכות, כאשר כל פרויקט שהיא מבצעת בתחום הבנייה יהיה תחת התקנים המחמירים ביותר.

 

מיהו מפקח אבטחת איכות?

שנים האחרונות,, בגלל שאותרו ליקויי בניה ותכנון חמורים בכל מיני פרויקטים בתחום הבניה, התנאים נעשו קשים יותר וכל קבלן או יזם חייב לעמוד בסטנדרטים שונים אשר מחייבים לשכור חברה חיצונית, אשר עוסקת ומתמחה בליווי הליכי ניהול אבטחת איכות בבניה. מדובר למעשה להוציא  מתחת ידיהם את המבנה הבטיחותי והתקני ביותר. אם יזמים, אינם טורחים לשכור את שירותיהן של חברות אבטחת האיכות בבניה, ייתכנו ליקויי בניה או אטי עמידה בתקנים מה שעשוי לגרום גם לקנסות. נירים מרפסות פלדה,  דואגת כי הבנייה שעליה היא ממונה, תתבצע לפי החוקים והתקנים, על מנת להימנע מאי נעימויות ועיכובים בפרויקט. מדובר על משימה מורכבת אשר מצריכה ידע עשיר ומקצועי מטעמם של מפקחי אבטחת איכות, יחד עם קבלן הפרויקט ומהנדס הבניין.

 

בקרת איכות נעשית על בסיס יומי או שבועי

למעשה אבטחת איכות בבניה, נעשית על בסיס יומי או שבועי. המטרה היא אחת, לאתר את הסיכונים ,לבחון אם  תנאי ביצוע הפרויקט בטוחים או שאינם בטוחים ואם קיים איזה שהוא סיכון. תוך כדי אבטחת איכות, העובדים המעורבים בפרויקט צריכים להקפיד על ביצוע נכון ואם ישנן תקלות או נקודות שנראות בעייתיות, עליהם להתריע ליזם או למהנדס הבניין. חברת נירים מרפסות קיימת משנת 2009 מבצעת פרויקטים רבים בבניה. החברה מתמחה בבניית מרפסות, תמ"א 38, בנייה ירוקה או בשמה השני בניה מתועשת, שיפוץ מבנים קיימים ועוד. לחברה פרויקטים בתל אביב, בגבעתיים, בקריית אונו, נתניה ועוד.

דילוג לתוכן