פרויקטים עם חברת החשמל

פרויקטים עם חברת החשמל

 

חברת החשמל, מבצעת פרויקטים שונים ומוציאה בכל תקופה מסוימת מכרזים. ישנם מכרזים הקשורים לתשתיות חדשות של חשמל או של מבנים כגון תחנות כוח ועוד. כל מי שמשתתף במכרז, עובר הדרכה מפורטת. אפשר לראות את השקיפות של פרויקטים עם חברת החשמל, כאשר נעשה שימוש בכלים, כך שמציע לפרויקט זה, יכול להגיש הצעת מחיר כאשר זו מחושבת כלכלית. חברת נירים מרפסות פלדה , השתתפה ומגישה הצעות למכרזים השונים של חברת החשמל כבר שנים רבות. החברה, עוסקת בבניית קונסטרוקציות פלדה לבנייה מתועשת שהיא נפוצה במגזר הציבורי, העסקי והפרטי.

 

שילוב עקרונות הבניה הירוקה בפרויקטים של חברת החשמל

 

היום צו השעה הוא בניה אקולוגית. מבנים שיש לבנות בפרויקטים המוצעים של חברת החשמל, מבוססים על בניה אקולוגית, כאשר הדגש הוא על תכנון אקלימי, ניצול פאסיבי  של האנרגיה הסולארית ומקסום של התאורה הטבעית. כאשר ניגשים אל פרויקטים של חברת החשמל, יש להיות בעלי ידע רב בבניה האקולוגית וחברות העוסקות שנים כגון נירים מרפסות פלדה , אשר עוסקת בבניה ירוקה מזה 12 שנה. לחברה פרויקטים רבים ממשלתיים שהשתתפה בהם כגון פרויקטים עם משרד הביטחון, חברת החשמל ועוד.

 

חטיבת הפרויקטים של חברת החשמל

 

חטיבת פרויקטים הנדסיים של חברת החשמל, אחראית על הניהול, התכנון וההקמה של תחנות כוח ותחנות המשנה, אשר הוקמה ב-50 השנים האחרונות. פרויקטים עם חברת החשמל, הוקמו בסטנדרטים מחמירים ובינלאומיים. היכולות ההנדסיות, הביצועיות והניהוליות של חטיבת הפרויקטים, מאפשרים לחברת החשמל, להשתלב ולבצע פרויקטים הן במערכת הייצור והן במערכת ההשנאה בישראל ובחו"ל. חברת נירים מרפסות, משתתפת בפרויקטים אלה של חברת החשמל וביצעה אותם בהצלחה ובמקצועיות רבה. לחברה מהנדסי בניין וצוות מוביל האחראי על פרויקטים אלה. לחברה ניסיון רב בבניה מתועשת, בפרויקטים של תמ"א  38 ,ובניית מרפסות על מבנה קיים. לחברה היום פרויקטים רבים במרכז הארץ בתל אביב, קריית אונו, גבעת שמואל, גבעתיים ונתניה. החברה פעילה בקהילה ומגייסת עובדים כגון משוחררי צה"ל , חיילים בודדים, קצינים וכן, מסייעת לניצולי שואה לשפץ את בתיהם לרווחתם והעלאת איכות חייהם.

דילוג לתוכן